lørdag den 27. april 2013

I dag er den store afsløringsdag. Jeg har deltaget i en blogleg, hvor man har været "hemmelig" penneven med en tilfældig udvalgt person, som også har meldt sig til denne leg. Ud fra en liste med 10 valgmuligheder til gaver, skulle man plukke 5 ting ud fra listen og gå på jagt i sine gemmer, evt. være kreativ og/eller købe nogle små pakker, som man mente passede til den person, som man havde fået tildelt som penneven. Indrømmet, jeg var sent ude, da jeg ikke nåede posthuset/Brugsen onsdag, blev min pakke til Betina først skibet afsted torsdag, og da det jo var helligdag i går, har Betina først (forhåbentlig) fået sin pakke i dag. Jeg har helt sikkert syntes, at det var sjovt, at "lure" min penneven ud på hendes blog og prøve at afstemme de små gaver efter hendes person, så godt som muligt. Der er i hvertfald gjort et forsøg. Jeg har selv modtaget en pakke, fra Stine der også har gjort sig umage med hendes pakker. Tak for det Stine.
Jeg syntes at blogland er et fantastisk sted med så mange kreative og  søde menesker, der har lyst til at dele deres ideer, erfaringer - både gode og knap så gode, dagligdag, glæde, filosofiske tanker og i det helet taget bare være nærværende i det som man laver og interesserer én. Tak for et godt initiativ Karina.
Mine pakker fra Stine.

3 kommentarer:

  1. Hej Hanne
    Jeg fik din rigtig fine pakke i lørdags, da jeg var heldig at løbe på postmanden. Det er nogle superfine ting der er i pakken. Tak for pakken :)

    SvarSlet